Attans trötthet .... men fredag imorgon ;)



Jag har inte varit såhär trött på evigheter. Det kan bero på att gårdagens natt var somnlös för min del. En annan orsak kan vara att vi haft idrott i blöt och nerregnad terräng. Jag åt inte efter det, utan träffade David M på statsbiblioteket. Där fick jag ingen vila, må ni tro. Jag skrattade tills jag blev aldelles rosslig i halsen.
Biblioteket har jag varit oå en gång tidigare idag, för att träffa Cece under lunchrasten. Det var kul och så mycket bättre än broccolisoppa! Jag kom liiite för sent in i klassrummet där livskunskapen höll hus. Vi satte lappar på varandras ryggar och skrev ner bra egenskaper med den personen. Alla skrev någonting på allas ryggar.
Visst får man rosa kinder och brett leende när man läser sina egna bra egenskaper som andra ser hos en? Det känns i hjärtat. It feels good.
De flesta skrev att jag var positiv. Stämmer både utan och innan!
Min klass är bra. Jag gillar dom där människorna.
Linnéa var tyvärr sjuk och kunde inte komma.

Fredag imorgon, som sagt. Jag behöver sova. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0