One day we're gonna find our way home, cause angels aren't meant to walk alone. People can you hear me? Don't be afraid, there's gonna be a better way. One day.



Frostiga löv ligger på marken. Jag gillar det, starkt. 
Jag önskar mig snö och en halstablett. 

Jag sitter på Östrabo, i min ensamhet för att spansklektionen är inställd IGEN. 
Mina naglar är avklippta, vilket betyder att även nagelbanden ser förjävliga ut. Får inte bita mer :S. 
Anledningen till att jag klippte av dom är för att vi ska träna livräddning på badhuset på torsdag. Det gör så himla ont att hämta upp den där dockan på botten om man har långa naglar. 

Min nästa lektion (medicin)  börjar 10:20. Kan inte tiden gå lite fortare? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0