You wrote me a song I often play it. Depending on where I am with you. I either love it or I hate it. We were just this close but we couldn't say it. We were this close.

Nellie och jag kom på besök ungefär at the same time. Stora tjejen blir roligare och roligare för varje sekund som går, synd bara att vi inte ses så ofta.
Här kommer några smakprov på hur mitt hår kan se ut under fem dagars tid:                 
   
                            
Jag har som sagt fått tag i både schampo och balsam, som ska göra slut på problemen. Jag är nervös ... Inför nationella muntligt i engelska imorgon. Jag kommer faila totalt, men det är bättre att få ur sig ord som inte går att förstå, än att dö av pinsamheter. En sak jag saknar med att ha pojkvän, är att man inte kan skicka iväg ett meddelande och säga att man älskar personen, på ett sånt sätt som bara förälskade individer får vidröra. Jag vill säga något till någon. Jag vill visa min kärlek till alla. Jag är för tråkig för att göra något utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0