We make the sun shine in the moonlight. We can make the gray clouds turn to blue skies.

Res dig upp, ta den tunnaste jackan och gå ut. Jag kan nästan lova dig att du inte kommer kunna sluta gå, när du väl börjar röra på bena i den friska syrerika luften. Jag ville gå en extrasväng, en omväg eller en oändlig stig som bara går runt och runt.
Ingen kunde följa med mig ner till stan idag, så jag tog min tid att utforska läget på blommor och blad. Dom såg ut att må som jag, bra alltså.
Ursäktar ni mig för att jag inte petade in ett blogginlägg här igår? Hoppas att det inte gjorde er någonting. Jag hade ändå inte så mycket nytt att presentera. Idag däremot, har jag fått reda på att jag faktiskt ska få jobba inom äldreomsorg under tre veckors tid i sommar. Jag fick svar på min sommarlovspraktikansökan. Och jag är glad och levande. Jag ler för allt och inget idag. Skrattar gör jag ofta numera. Det ryktas om att Lala kommer hit imorgon. Håller tummarna hårt för att hon ska bekräfta ett ja. Och så den här finfina kompisen som kommer möta mig direkt när jag vaknar:                      
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0