Jag vet att du stannar, inte jagar myror. Men ta aldrig handen från nån som älskar dig. Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg. Du kan gå din egen väg. (Du kan gå din egen väg). Du kan gå, Titta rakt fram, inte runtom. Du kan gå, gå, gå, gå, gå.



D-vitaminer hit, D-vitaminer dit. D-vitaminintaget har säkerligen ökat för mig och många andra idag.
Det är fortfarande en solig och vacker dag.
Frukost- lunch- och middagsmjölken har också hjälpt till med vitaminer som gör underverk för skönhet och välmående.
Jag kan inget annat än må bra. Och den där kära flytande vätskan har blivit min drog, igen, eller fortfarande.
Ibland känner man bara för att visa sin kärlek lite extra till den man verkligen älskar. Mjölk i tid och evighet. I will always love you. <3

Har tagit med både mamma och pappa till banken för att jag ska kunna öppna upp ett bankkort, där bland annat min sommarlovspraktikslön kommer att bosätta sig. Ett id-kort på köpet blir ett stort plus i kanten. Det händer mycket på en gång.
Och imorgon transporterar jag mig till frisören.

Ska inom kort äta plommon och fortsätta njuta av dagen.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0