Free at last.

                             
        
Det gjorde gött! De mesta av dagens insatser har gjort susen.
Jag och bästavän tävlade om vem som sprang fortast. Vi hann i mål under samma tid båda gångerna. Älskar känslan av att dela vinsten med henne. Det är meningen lixsom, vi två hör ihop.
 
Hörde, kände och såg att det här var årets varmaste dag. 25 grader, inte illa. Svettades såklart efter utegympan, men hade ingen större lust att klaga, så jag klev in i duschen och relaxade en aning, innan jag satte mig på balkongen och slappnade av ytterligare.
Jag tar över Glenns rum under natten. Sen går jag med raska steg till skolan. Det känns redan nu att morgondagen kommer börja så bra att man bara har lust att hoppa ut i trafiken och sikta i om det kommer bilar åt alla håll.
Frihet. Lycka. Jag mår bra. Känner mig mer hemma här. God kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0