Du låg på rygg o sög ut saften från ett strå. Och du hade ingen annan än dig själv att tänka på.

Pang bong! Nu är det sommar. Årstiden slog över på ett fingerknäpp. Knäpp, knäpp och så kom värmeböljan till norden.
Har tagit död på alla sojakorvar, för att det var så oemotståndligt. Det är det enda jag tycker är gott på grillbuffén. Jag skulle lätt kunna bli en fiskätande vegetarian. Nej, jag ska inte bli det, än åtminstone. Never say never.
Vatten är mitt största behov just nu. Åker hem och dricker lite. Sen blir det till att sitta i mitt rum och kolla på eurovision Song contest.
Jag längtar till varje kommande sekunder in i framtiden. Undra hur länge det här ska pågå. Hela livet hoppas jag, eller inte. Jag vill ju inte dö ung. Dåliga saker kommer säkert att regna ner över mig ett flertal gånger till. Fast vem sa att vi inte kan ta vara på försommarens glada sånger och stråla som solar? Det kan vi. Vi gör det. Vi gör det nu.
Vilken härlig dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0