You are not alone I am here with you Though you're far away I am here to stay you are not alone I am here with you Though we're far apart You're always in my heart

 
 
Om jag säger att halva dagen var uppdelad i två olika humör, förstår ni då? Det jag menar är att jag mått dåligt under första halvan. Andra halvan var bara bra.
Dagens alla håltimmor har både förstört och förbättrat livskraften för klass 9b.Solen har åtminstone gett mig varma tecken. Det är okej att le.Varje dag borde ha några soliga timmar.
Måndagar är annorlunda nu. Vad tycker jag om det? Det finns som vanligt varken rätt eller fel. Det gäller bara att ta steg för steg i en takt man tror att man kan klara av. Just nu ser jag positivt på livet. Så länge jag har fint sällskap med mig, så ska jag inte klaga.
Alla är allt bra knäppa ibland, va? Kolla hit gott folk! Miranda och jag är bra exempel på sådana som borde sitta inne för att inte skrämma livet ur individer. Fast jag gillar våra våghalsiga, galna nykterhetsnivå. Med dig kan jag vara hur snedvriden, abnorm och otillåten som det bara går. Det känns otroligt bra att kunna utnyttja mitt innersta "jag" tillsammans med någon som inte bryr sig mer än nödvändigt. Tack Mirre. Du räddade mig idag också. Det finns även fler vänner och bekanta som förtjänar massa tack.
Tack för att ni finns allihopa! xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0