Torsdag innebär fredag imorgon


Jag sa till Nea imorse att torsdagar är veckans segaste och jobbigaste dag. Då syftade jag mer på idrotten och elevens val, samt mattelektionen som är mer lång än hemsk.

Nu ska jag presentera torsdagar som en bra och annorlunda dag.

Spinningen med Victoria var bättre än väntat. Jag tror jag har saknat det lite väl mycket. Jag blev lixom överraskad av mitt eget leende när jag kom in i den svettiga omgivningen.

Det har varit bra på annat vis också,
som när jag tog första och sista tuggan av skinksalladen som längtansfullt hamnade där den skulle.

Det är gott att äta efter en idrottslektion, och innan ett träningspass.

Idrotten var helt okej.
Det känns visserligen inte bra när man är påväg dit, men när man är påväg därifrån är det annorlunda.

Tänkte att jag skulle läsa i några timmar.
Fast awkward på MTV sabbade mina tankar för att den kära serien går före alla ting som borde göras!





Nästa gång vi vaknar är det fredag...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0