Tidig morgon.

Godmorgon, godmorgon! 
Äntligen är det helg. Jag har bara six  days kvar av my work. Det går fint med mig och tiden. Vi går hand i hand vi två. 
 
Idag kanske Lala kommer till la ciudad. Ska skicka iväg ett meddelande och invänta svar. 
 
Igår blev jag riktigt överraskad! 
Linnéa traskade in vid lunchtid till mig på Österängen. Jag stod med mobilen framför köksbänken och hade nada att göra. Och så kom hon. Här snackar jag om en riktig överrasning allttså. Blev glad som fan. 
 
Efter att jag hade slutat mötte jag upp Hasse på stan och tvingade med han in på Åhléns. Jag köpte nageloljor och nackellacksremover till mina stackars naglar. Dom har längtat efter det där väldigt länge nu.
Hasse och jag klarade oss från regnet när vi satt i parken. Det kanake betyder att det helt enkelt var en fin dag. 
 
KRAM   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0