Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i maj.

 
Men det har övergått till juni, ett steg längre in i sommaren. Inte en jordbugge har jag smakat på, ingen svenne i alla fall. Luften säger något annat. Det är lite kvavt och väldigt överdrivet varmt både inne och ute. Fast nu på morgonen ser det ut att vara perfekt för en morgonpromenad. Jag blir avundsjuk på människorna och djuren som går utanför mitt sovrumsfönster. Tur att de inte kan se in och hitta mig framför en dator. “Typiskt ungdomar” skulle dom tänka. Jag vill ut och gå. Jag vil smaka på jordgubbsluften med egna sinnen. 
En blogg att skriva i är inte så dumt det heller.  
 
Klänningen på bilden förblir mitt favoritplagg. Den kommer jag ha på balen om 3 dagar. Woohoo! Jag glömde att anmäla en specialkost till balmiddagen. Jag tål inte kycklig. Plus att potatisgratäng är snusk.
 
Jag hade en jättebra dag igår. På musiklektionen blev vi äntligen så gott som klara med låten vi skrivit så bra. Ackord kunde vi inte skriva ner, så det fick vi hjälp med. Det är underbart att kunna kompa en egen låt och höra hur bra man fakiskt kan vara. Det måste vara bra för självförtroendet!
Smakprov kaaaanske dyker upp här. SÄG INTE ATT JAG HAR LOVAT ER. 
 
Kramar till er  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0