We are the crazy kids!

Det går fort att förflyttas från det lilla till det mycket större. Det är sant om det som Håkan sjunger om i många låtar. Göteborg är något speciellt, fint och säkert väldigt mycket mer. Hemma kommer alltid att vara bäst, tror jag.
Nu ska jag kasta mig i sängen för att falla in i drömmarnas värld. Först ska jag berätta klart!
För gårdagen och dagen idag var två bra dagar. Jag åkte till Gbg med Viccan igår. När vi kom fram letade vi efter matställen. Alltid är mat räddaren i nöden, men också det svåraste att få tag i. Vegetarisk pastasallad föll mig i smaken. Både jag och Viccan är trogna pasta-fans sen en lång tid tillbaka i historieböckernas förflutna.
Jag köpte ett linne (igen, ja, förlåt för min kärlek till linnen.) Och en stickad tröja. Balsam hamnade i kundvagnen, yes! Är peppad över att äntligen kunna börja med balsammetoden. Snart är mitt värsta komplex som uppe i rök! Förhoppningsvis ...
Därefter stötte vi ihop med Lala och lillebrodern. Mycket sammanträffande!
David (bilden), Fille, Ariela och någon annan kille höll oss vakna hela tågresan hem. .
Det var tur, trevligt, roligt, snällt och bra. Tack för en lyckad dag, vänner!
Och idag var jag och pappa oväntade besökare till hushållet kjaer. Linnéa blev chockad och fick oss alla att skratta. Tack för ditt fina välkomnande! Haha. ( -Vad gör du här? :-o) I love you, anyway <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0