Cause I'm for real. Are you for real? I can't help myself. It's the way I feel, when you look me in the eyes like you did last night. I can't stand to hear you say goodbye. But it feels so right. Cause it feels so right just to have you standing by my side. So don't let me go, cause you have my soul.

                             
Nio fjärilar har synts till av mig den här måndagen. Och många tog stranden som solklart. Själv är jag inte klädd för sånt här varmt och soligt väder. Vampyrer, varulvar, feér, häxor och hästar var en riktigt spännande utveckling i min spelsamling. Ni såg själva i det förra inlägget hur många spel jag fått låna! Är mycket tacksam och glad över det, som ni förstår. Nu vill jag tyvärr spela bort den lilla tiden av sommarlovet som är kvar. Fast jag längtar in till centrum. Imorgon ska jag ställa upp för både mig och min vän genom att ta mig till gymmet och testa deras maskiner. Det där med att gymma är en ny sak för mig. Så mobbas inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0