varje moln är trasigt du räknar allt sorgligt natten lång och hon du älskade en gång och kanske älskar än, spelar det någon roll? Nej kanske ingen, kanske allt egentligen., kanske allt egentligen

Hej och hå. Dagarna går segt. Men imorgon är det skola, tack och lov. Har börjat läsa syskonkärlek för tredje gången. Den är bra. Haaha, shit vilken dröm jag hade inatt då! Ska jag berätta? Okey. Jag drömde att jag, Linnéa och Victoria var på Gustavsberg på något läger. Det var sommar men kallt. Vågorna var jätteläskiga och räckte upp till verandan. Det läskigaste var att verandan lutade ner mot havet, så det var lätt att ramla i vattnet. Det var vi och några till, (Josefine bland annat) som satt och plaskade med fötterna i vågorna. Någon skrek och ramlade i. Hon hade blivit av med både armar och ben. Victoria blev biten i benet och mina naglar blev nerbitna av EN FISK. Allt blev såsmåningom suddigt och rörigt. Jag visste inte längre vilka som hamnat i vattnet eller om jag var död eller levande. Jag tror alla kom upp på land vid liv. Fast med färre kroppsdelar. När jag kom hem berättade jag allt för pappa. Han krävde bevis och sa att en fisk inte skulle kunna orsaka så stora skador. Och Viccan skickade bildbevis på fisken. Men ingen trodde oss och och sa bara att det nog var en dröm. Och i det fallet så hade dom rätt. Det var bara en dröm. Ps: jag var skittrött när jag vaknade -.- Försökte kolla på film men det gick inte så bra. Nu är det jag och mitt tröga internet. Vad ska man hitta på i det här tillståndet? Är så fruktansvärt törstig jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0