Sagorna ljuger , Allrakäraste Syster! I verkligheten finns ingen salikon, Ingen blommande rosenbuske att krypa bakom, Inget hål i marken ner till dig. Du är säkert drottning där, Men nån ingång finns inte."

Klockan tickar och jag har inte fått igång sims 3 ännu. Spelet uppdateras väldigt långsamt.
Har istället kollat igenom jag saknar dig och försökt räknat ut 
1 ) hur många gånger jag har sett filmen.
2 ) Hur många gånger jag grät första gången jag såg den.
Antalet gånger på första punkten är nu över 10 gånger.
På andra svarar jag 9.
 
Jag vet inte vad jag ska göra. Det är bara si sådär någon timme kvar tills jag måste stänga av datorn.
 
Mina inre fantasier tror att ni reagerar på att jag sitter hemma vid datorn på en söndag.
Det är för att min kusin råkar fylla år idag. Pappa åkte tidigt dit imorse, och då tror jag att mamma inte hade någon lust att åka till mormor.
Det tackar jag så mycket för! Men sims 3 blir det nog inte ...
 
Ojsan! Internet funkar visst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0