Piercad och nöjd

Redan onsdag!

Oj, vad gammal man börjar känna sig när tiden går så fort. Eller så kan det bero på att jag har kul, då det tydligen är okej för tiden att rusa iväg.

Idag hade vi en awesome so-lektion. Religion är rätt intressant, så ja... Men framför allt var det ju läraren. Bosse var rolig och jag åååångrar att jag inte filmade alltsammans.
Fast det tänker man inte på när man väl sitter där och skrattar häcken av sig.
Och varje gång jag är redo att filma händer ändå aldrig något roligt.


Min navel gör ont. Piercade mig igår. JAPP! :-D
Varför har jag inte sagt att jag ville det?
Det är i alla fall något som jag alltid har önskat mig. Så sent som igår tog jag med mig presentkortet till punching the pins och var en duktig flicka.
När hon frågade om jag skulle ha bedövning blev jag så förvirrad att mitt svar blev ett "nejdå" och då hade jag plötsligt lite småpanik. Tänk om det gör skitont!?
Men det gick jättebra. Det var inte värre än en spruta. Fast detta gick lite segare.


Mina vänner har inte sett det ännu. Bara Tim än så länge...




Min dag har varit bra. Hela veckan har och kommer säkert att se lika bra ut.
Känner att jag presterar och gör bättre ifrån mig i skolan nu för tiden. Det får mig på bättre humör. Men man blir tröttare än tröttast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0