alla försvinner en efter en, min äldsta bror och min bästa vän och alla dem som jag inte har än/ Du vill veta vad jag känner, men ingenting känns/ Jag låter saker rinna ut så jag slipper ta farväl/ Men det måste finnas nån där ute som du kan vara med




Det är fredagskväll och jag tog frivilligt hem religonsboken för att läsa på hinduismen.
Det är ändå inget bra på televisionen just nu.

Rubriken är som den är. Lite för deppigare än vad jag egentligen känner mig. Men jag tycker den passar på sätt och vis.

Dagen har varit mest känslolös men helt okej.
Var på teater för ovanlighetens skull. Gick med Lala och Cece en sväng efteråt. Och nu vet jag inte när jag kommer att träffa Lala igen. . .
Kanske kommer hon att få gå ut nian med oss iallafall. (Hoppas det)

Hursomhelst ska min nya dator plockas upp imorgon. Känns bra.

Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0