When giving up is all you got and giving up is all you want You hear yourself say you lost the will, the power When giving up is all you got and giving up is all you want Don't be afraid to sit down in your shower You can stay in there for hours

Hey, my dear friends.



Vet ni om att man blir trött resten utav dan om man startar morgonen med att sitta framför datorn, samtidigt som man glömmer bort tiden?


Vad tror ni att jag har hittat på?
Inte bloggat så himla mycket iaf.
Jag har spelat, spelat och åter spelat!
Så trevligt, roligt, efterlängtat och normalt, men ändå så tråkigt, deprimerande, tröttsamt och onödigt.

Simmarna är din bästa vän under dygnets hårda och ensamma timmar, right?

Ensam blir jag nästan varje dag till den kommande lediga veckan. Härligt, härligt.


Det är tredje gången jag återkommer till McDonalds idag. Blev tvungen att äta några tuggor på hamburgaren. Usch för skräpmat!

Snälla, ta mig ut härifrån en stund. En paus för att andas anses som livsviktigt. Så vad väntar vi på?



Ha ett fortsatt bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0