våra rader trillar ur och ligger kvar Jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant. Vi var aldrig kära i varann, det bara kändes likadant

Snart har jag läst ut en bok som man helst inte lägger ifrån sig.
Ska ge er boktips i något inlägg under nästa vecka, hoppas jag.

Imorgon börjar ytterligare en ny vecka. Allt börjar om på ny kula. Samma schema, samma konversationer, men nya tider och lärdomar.
För varje dag som går blir man alltid lite klokare.

Jag har det bra här i bilen, mellan Dalsland och Bohuslän.
Passar på och lyssnar på musik samtidigt som Hossam håller kvar mina ord i facebookchatten mellan oss.
Och faktiskt, tror jag att helgen visar sig vara en gnutta bättre än vad de andra helgerna brukar vara.
Det kan bero på Yohio, musiken för övrigt, bloggen, människorna runtomkring, vädret, promenaderna, eller kanske bara på grund av mig själv.
Jag vet inte.

Badade Rosa förut. Hennes högra öga gör ont i mig. Men hon är lika mysig att ha knät ändå!



Lilla, söta, älskade Rosa. Bli bättre nu är du snäll. Lider med dig så länge.

Jag håller tummarna för er andra ikväll också!
Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0