Vad är det som lovar dom unga som får dom gamla att tro att dom kan överleva?

Jag säger det en sista gång. Är ni beredda?
Jo, det får ni faktiskt vara.
Här kommer det:

HELVETESJÄVLADÅLIGABLOGG.SE!


Är det dig, mig, mobilen eller Internet det är fel på?
Lite utav varje, tyvärr.

Jag har verkligen ingen lust med bekymmer idag. Det kändes ovanligt bra igår och hyfsat bra idag tills något gick alldeles åt skogen.

Får jag lov att presentera ett småsyskon till det förlorade inlägget som blev klart men dog i en tragisk olycka för några minuter sedan?
Det skulle behövas nämligen.
,

Arg blir man när saker och ting inte fungerar som det ska. Eller som man förväntar sig.

Som tur är behärskar jag mig rätt snabbt utan att ilskan spridit ut sig till nerverna - och når på så sätt aldrig sin kokpunkt.
Tack för det.


Klockan är en halvtimme före Mello.
Sitter redan på plats framför tv:n och väntar.
Väntar på att Yohio ska göra sitt framträdande, ta Sverige med storm och gå vidare till Globen.
Jag skiter i om David Lindgren är snyggare, bättre eller snällare. Yohio ska fixa det här!
Själv är jag inget stort fan av Yohio. Jag är verkligen inte kär. Men han kanske kan få mig att svettas några droppar igen. Tro mig, han har lyckats några gånger redan!
Dock tror jag inte att han är något att leka med.
Det han sa om Ulrik Munther i fridatidningen fick nog många att bli upprörda. Typ jag, litegrann.

Men ögongodis räcker gott och väl i teve och bild. Jag föredrar rörliga bilder eftersom jag anser att han ser bättre ut levande.
Jag menar ... Man ser inte om det är en av vaxdockorna i London eller om det är av äkta kött och blod.




Glöm inte att rösta på din favorit du också!
Annars blir det ingen tävling.

Ska man vinna ska man vinna stort.

I det här fallet åker man vidare till final eller andra chans.
Ska man resa ska man resa långt, rättare sagt.
Aja, ni verkar fatta.
En bild till skadar inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0