slut inte dina ögon utan att öppna ditt sinne

Ännu en dag har jag kämpat mig igenom skolan.



Endast tre hårda dagar kvar. Sen är det full frid att ta vara på allt eller inget - sportlov.

Jag vill bara sova, sova, sova.
Hjärnan har som vanligt sin positiva inställning, för att jag helt enkelt inte orkar något annat.
Det är bra på så vis. Man ska inte klaga för småsaker.
Jag är bara lite övertrött just nu.
Och min halvfungerade hjärna lever för sig själv.


Hur som haver, så har jag ätit tre portioner havrefras till frukost. Det är ren njutning som antagligen skämmer bort mig och lurar mig till att leva gott.

Det unterliga är att jag inte har gjort något överansträngande alls!

Om jag bara hade haft lite ork att förstå, hade jag åkt raka vägen hem till min säng.

Godnatt fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0