I'll fix these broken things Repair your broken wings And make sure everything's alright My pressure on your hips Sinking my fingertips Into every inch of you Cause I know that's what you want me to do



Det här är andra gången den här veckan som jag vaknar upp och tror att det är lördag.
Det är även andra gången vi har nationellt prov i svenska.
Den i måndags gick alldeles utmärkt bra! Svarade mycket på alla frågor.
Idag ska vi skriva i tre timmar.
Det känns också väldigt bra.

Kallt är det. Men jag fryser inte.
Står ut med snö och kyla ett tag till. Fast om våren kikar fram i förtid gör det inget!
Jag försöker bara låta årstiderna bestämma själva, en gång för alla.

Hör på en låt som jag i stort sett avskydde förr. Vad fan? Den är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0