I love you one, a two, a three shoobee-doo I love you four, that's more than I can afford And I can tell some day that I'm gunna' say the truth I love you five I've been walking around Trying to figure out Why I am feeling all the feelings that I'm feeling now And I got more on my mind Then I've got on my plate I love you one, a two, a three shoobee-doo I love you four, that's more than I can afford And I can tell, some day that I'm gunna' say the truth I love you five times more than any boy from before 'Cause all they really cared about was whether you put out And I truly believeThat this love could be And I could count five times off the top of my head Where I sucked it in Cause' you were hanging with him And I got something to say I Love You all the same I love you one, a two, a three shoobee-doo I love you four, that's more than I can afford And I can tell some day that I'm gunna' say the truth I Love You (friday)


Fina, fina fredag. Har jag nämnt att du är fin?
Det är du.
Och tanken på att skolveckan slutar såhär bra är nästan på gränsen till sorgligt.
Men det bryr vi oss inte om nu!


Jag är av någon okänd anledning väldigt nöjd.
Känner mest för att lyssna på all sorts bra musik och vara uppe hela natten och sjunga.

Just varför jag känner mig på sånt bra humör har jag ingen förklaring på.
Kanske är det bara på grund av mig själv. Vad jag har ätit, gjort o.s.v...
Men i det här fallet passar jag på att välla allt fint över fredagen i helhet.

Jag önskar att den här känslan alltid stannar.
Just nu känns det som om det är omöjligt att få mig på deppigt humör. Tyvärr kommer känslor och går som dom vill.

Därav hoppas jag att ni mår toppen, för det gör jag!




ses imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0