Hur kan du vara så säker på ditt svar? Hur kan du vara så iskall ,ren & klar när det finns platser i Vintergatan kvar som vi aldrig får se

- Var det här verkligen första gången för i år vi fick håltimma?
- Ja, jag tror det!

Vi slapp vikarier som vill få oss att måla. Jag gillar inte att använda papper och penna, syns inte det?
Så jag får väl vara glad som slapp.

Träffade Cece inne på Lindex en timme senare, gick till Charina för att fixa naglarna, blev hämtad för att åka och äta i Munkedahl, åt god mat, åkte hem och hamnade här i mitt rum.
Eftermiddagens historia är ingen vidare snackis. Därför lämnar vi det.

...

Det första Nationella provet i svenska inträffar imorgon. Det känns på sätt och vis väldigt roligt att få massa prov att hålla reda på i skallen. Är det väldigt illa?
Är det jag som stressar för mycket?
Borde jag oroa mig?
Är det normalt?
Betyder det att jag är speciell?

Jag tycker att jag ställer för många dåliga frågor till mig själv. Det bedömer jag som DÅLIGT.
Tur att det finns bättre saker att fokusera sig på.




Till alla nior:
Lycka till med provet imorgon. Glöm för guds skull inte att packa picknick-korgen med frukt som inte prasslar! :-P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0