So one for all and all for one, we for we. We could sing in such harmony. I work for you, you work for me, we work for free. And we could sing in such harmony.





Mitt humör är så gott som bara bra, ganska lagom och behagligt.
Årets första julbord och presenter inträffade i Munkedals spaanläggning idag. Tack vare fina farfar, Olle.
Jag fick en ryggsäck, örhängen och ett fyndigt födelsedagskort med rim och nytt ordförråd. I år handlade dikten om att jag ska få åka till Surahammar för att få träffa Simon.
Tack! Det var både kul och vackert.

Gråter av skratt till folks felsjungningar (felsjunget.se).
Lol.

Det här är den bästa söndagen på väldigt länge.

Luciatåget i fredags gick bra. Det var första gången jag var tärna, så det gjorde inget att lucian var vid liv. Dock hade jag en kraftig träningsvärk lite överallt. Jag "sprang" ner för scenens trappa för att inte tappa balasen med brinnande ljus i handen. Jag gick först, så det såg nog lite lustigt ut. Pinsamt.
Nu kan jag gå igen.
Och det är bara en skolvecka kvar av 2013.
Det här klarar vi ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0