Mycket att tänka på ...

Hej. Klockan är mycket och jag ligger sömnlös på madrassen.
Jag tänker på simsfamiljen jag blivit så insatt i. Mitt spelande har överskridids, definitivt.
Mina ögon har lärt sig under den här julhelgen att dom inte klarar av så mycket datorskärmar flera dagar i sträck. Ändå kan jag inte lägga av.

Bloggen tänker jag också på. Jag tror jag ska övergå till nattstad.se vid årsskiftet.
Design och sånt måste fixar.
Mycket rör sig i tankarna nu.
Och jag är alldeles flr trött för att hålla mig vaken.
Men mellandagsrean vill jag inte missa. Hoppas på att få åka tillbaka till Uddevalla imorgon, so I can shoppa loss!
Sover inte .....
Tänker och babblar, har en inre dialog med mig själv.

Träningsschemat bör fixas, mitt i allt!

Sova är det viktigaste JUST NU.
SÅ LÄGG DIG NER OCH KNYT FAST TANKARNA I KUDDEN.
Oh, dunkuddar. Nu kan jag pilla ut småfjädrarna istället ^^
Sicken bra idé!
Först: Försöka sova igen.

Godnatt. Det finns tid för tankar en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0