But we're running through the fire, when there's nothing left to save. It's like chasing the very last train, when we both know it's too late, too late.






Bästa vårdlektionen EVER.
Klassen promenerade en bit och fikade med en pentionärsförening som berättade massor om vår utbildning och gav bra råd.
Fick kaffe och pepparkaka.
Det gjorde min vecka!

Jag hade lite tur med Lucialottningen i år också. Om Emma blir sjuk tar jag över "tronen" på fredagen den trettonde. Bara om hon blir sjuk eller hoppar av alltså. Är inte så elak att jag lägger krokben på henne eller så, trots att jag är tävlingsinriktad när det gäller lottning. Slumpen är på min sida, nästan för många gånger.
Menmen. Life goes on.

Fick mitt gymnasietids första underkänt idag. Omprov om två veckor. Fan.

Skridskoåkning med klassen var ganska nice ändå. Ramlade två gånger, hand i hand med fina Nea.

Håltimman låg på ungefär tre timmar. Cece var räddningen från att tråka ihjäl oss i ovädret. Vi hade en som vanligt rolig stund tillsammans.

Imorgon är det matteprov och fredag.
13 dagar kvar till min födelsedag, 19 dagar kvar till julafton, 26 dagar kvar av 2013.

Den som siktar långt lever länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0