Keep me dizzy, spinning circles around my head Believe me that it's worth the rush, Til we collide, with heavy hearts and open minds

En vecka återstår att vandra på i sommar. En måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag, lördag och söndag ska vara de sista fasansfulla tickande klockorna. Visserligen är jag jätteglad över det här med SKOLA. Ny skola till och med! Som jag har länngtat! Men, men, men ... Det finns alltid ett hinder till att ge hjärtat rakt ut. 
Jag är nämligen inte klar än. Vill rensa garderoben och kköpa allting nytt. Ska till stan med Linnéa idag, som tur är. Resten av veckan blir säkert lika blöt och kall. Ingen smart idé att ta sig till kustiga stranden i badkläder. Det får vänta tills nästa år. Haha! Har inte badat i år. 
 
Min älskade vän, xperia arc S, går inte att få ström i. Den är nog död nu. Har fått min gamle vän tillbaka, som inte alls är min vän längre. Xperia x8 är för liten, stönig. Fast jag vet inte alls vilken mobil jag ska köpa. Jag vet bara att jag måste ha en ny väldigt, väldigt snart.
 
Vi får hoppas att jag hör av mig igen, innan skolan. Veckans naglar ska komma upp igen hade jag tänkt. 
 
Hej. Då. Re. N. S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0