I've been thinking lately, That I think too much quite frankly, I just wanna get out this town and find a quiet place to be. A place where dreams can come true. A land made just for me and you. Let's just get out this town and find a quiet place to be.

Ansökte sommarpraktik i sista sekund, delvis för att ha något att göra under de första sommarlovsveckorna. Det var inte meningen att jag skulle söka jobb redan i år. Förresten vet jag inte om jag är redo. Gjort är gjort och allt kommer ordna sig.
Är det någonting som stör mig rejält, så är det håret. Det är ivägen jämt och ständigt, fult är det också! När ska jag klippa mig? Hur vill jag ha det?
Dessa frisyrer har fångat mig i nätet. Jag vill också ha, även om jag kanske inte kan få. Mitt hårkvalité är inte gjorda för fint, platt lugg. Och det blir inte bättre av att hjärnhalvorna vill olika saker. Den ena säger åt mig att göra blonda slingor, medans den andra säger att jag ska låta det växa ut för att inte slita sönder det. Jag säger ja till båda. Ska dom få varsin vilja, eller vad säger ni? :-P
Vi får se hur det blir, då.
I rusk och regn har jag och Victoria gått till stans bästa mat, där vi åt och åt tills vi storknade. Vegetarisk sallad kan vara väldigt gott även i stressade tillfällen.
Travade in i klassrummet några minuter försent bara. Engelskaprovet kändes bra, för en gångs skull. Det har gjort så att hela dagen har burit upp mig, visat en cool sida. Imorgon lär det bli ännu fräckare. Valborg nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0