I don't regret one single day

    
Tjolla hopp, tjolla hej! Jag låter glad. Jag är inte glad, men långt ifrån ledsen. Jag känner mig neutral, fast lite bättre. Jag sov längre inpå morgonen och det drömdes en del leendeframkallande drömmar.
Jag får passa på att skriva medans jag är okej. Åker till mormor som vanligt. Man vet aldrig hur jag mår efter en halvdag därborta. Jämt brukar jag skriva i bilen när vi åker hem. Det är därför ni får fel uppfattning om mig varje veckoslut.Jag försöker göra det här till en vana - skriva medans jag är mig själv. Tänker för den här gången ignorera mina dåliga tankar när jag återvänder hemåt. Fast så fort vi rullar in i Uddevalla, känns det bra igen. Kanske hinner jag säga godnatt till er ikväll. Ett problem är hinna ge läroböckerna en chans. Äsch, den chansen får dom någon annan gång.
 
Igår var det trevligare än trevligast. Victoria och jag satt på bryggan och åt langos. Det var inte jättegott.
Jag tappade en smoothie i affären också. Otur? Jag vet inte. Om man ska leva med mig bör man veta att jag gör om det till något glädjerikt, typ. Sanningen är den att jag alltid har velat kasta en smoothie i golvet så att den går sönder och innehållet väller ut. Kasta och tappa är inte samma sak, men får duga ändå. Det roligaste med att göra sönder det man just har köpt är att se hur de andra kunderna reagerar. De lixom lägger huvudet på sned och gör beklagande ljud ifrån sig.Så synd om mig är det inte, tack ändå!
 
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

hej du hade bät mig om att kontakta johan palm om intervju jag pratade nydligen med han på fb men han går tyvär inte med på itnervjuer för tilfälet bara så du vet va han sa mvh Robex

Svar: Jaha. Tack ändå .D
Amli

2013-04-28 @ 14:27:05
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0