Down to Earth

1 dag har gått, 1 dag står fortfarande kvar med fötterna på jorden. För min del blir det grillning med familjen snart. Korv med bröd är inte mina älsklingar, precis. Så länge det är mat som går att svälja, är jag nöjd. Min mage börjar gny efter föda. Snart, vännen.
Innan nästa helg ska jag bestämma vad jag tänker göra med resten av månadspengarna. Spara eller följa med och handla på marknad med Victoria? Jag föreslår båda delarna, om det går. Först och främst ska jag låta morgondagen ta beslutet. Känns obehagligt men bra, på samma gång.
Befinner du dig i närheten av västkusten, kan du sitta ute i solen med skinnjacka utan att hoppa sönder av kyla. Det är inte varmt, men det är en ny årstid. Släpp inte, än ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0