And that's why I smile, it's been a while. Since every day and everything has felt this right. And now you turn it all around. And suddenly you're all I need the reason why I smile.

Hej fina.
Snart är det slut på veckan, det är dags för torsdagsmys! Har inget att gotta mig i förutom musik och ask.fm som ställer lustiga frågor. Jag gillar nuet. Inga läxor så långt ögat kan nå, inga hinder att klättra över och absolut ingenting att oroa sig för.
Veckan har gått oväntat bra.
Förlåt för det där i söndags. Min måndag blev visst helt jätteokej redan från början.
 
Har för det mesta traskat runt på gator och torg med bästavän efter skolan. Det behövdes, kände jag ända in i märgen.
 
Kom hem till Charina och åt ganska stark kinamat som gjorde mig törstigast i värden, skulle jag tro. Att hälla i citron i kallt vatten kan i sådana stunder vara riktigt läskigt läskande. Fast bäst är det när man får i sig glasets gyllene innehåll. Och-gode-gud-vet-vad VILKEN UNDERBAR KÄNSLA!
Om jag skulle vara tvungen att välja tre saker som jag inte skulle kunna leva utan, skulle jag ha svarat något i stil med: Drickbar vätska, mat och sömn.Mycket mer behövs ju inte i första taget.
Och skulle jag fått frågan om jag mådde bra hade jag svarat: Jo, tack bra. Och du? Hoppas du också mår bra, finis.
Hoppas, hoppas, hoppas verkligen på att du mår det minsta lilla happy. Vi vill inte vara med om några mardrömmar här inte!
 
¡Buenos noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0