You're insecure, Don't know what for, You're turning heads when you walk through the door


Godmorgon onsdag. Trevligt att råkas igen.
Klockan är sju över sju (fast den går lite fel), och även om det är min tur på Song pop, så passade det bra med ett inlägg här. Spelberoendet kan faktiskt vänta i en minut.
Det är svårt att blogga på mobilen nu för tiden. För var det bara att skriva ett sms/mms och skicka iväg, men det verkar inte fungera på det sättet längre.
Är nervös inför plojfotot. Har två stycken skyltar som väntar att bli nerklottrade. Fast vad fan ska jag skriva? "Free hugs" som Ai föreslog står mig varmast om hjärtat. Fast jag skulle helst önska ett roligt citat. Men vi och framförallt jag har ingen humor.
Känslan man får när åttondeklassarna sjunger "jag saaaknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig!" är till gränsen obeskrivlig.
Det betyder alltså att dom har sett på jag saknar dig. Och av ren slump var det ett år sedan den visades på bio. Jösses vad tiden går!
Förutom att blogga och svettas ihjäl under täcket tittar jag på MTV. Fin morgon kallas det. Men jag gillar verkligen inte att svettas :-/
Gött med fisksoppa sen. Skolmaten kanske inte alltid är god, men rätt smart.
Känns förresten som om en ny förkyldning är påväg. Kan det vara möjligt?
Jag har inte ens blivit frisk . . .
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0