Through the sorrow, and the fights Don't you worry Everything's gonna Be Alright..

Jag kan inte hålla mig! Fick världens blogglust för en stund sedan.
Sitter och tänker på allt och ingenting.
Funderar på gymnasieval och om jag ska bli sjuk på fredag. Fast då kanske jag missar orienteringen på torsdag. Inte för att jag gillar orientering. Men jag bryr mig om betygen.
Lyssnar på Håkan och mår soft. Ja, faktiskt. Jag mår väldigt bra just nu när jag väl känner efter.
Som varje söndag spenderar jag värdefull tid till rätt onödiga timmar. Men det behövs ibland.
Det är så mörkt och mysigt ute nu. Inne också för den delen.
Fick smaka på marknadskarameller tills jag tröttnade och insåg vad det var jag höll på med. Trodde att mitt hetsätande hade dött ut.
Och från Håkan till Justin till Moa Lignell och till Ulrik, så mår man bara bättre och bättre. Min musikstil äger verkligen.
Peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0