I don't care if Monday's blue Tuesday's gray and Wednesday too Thursday I don't care about you It's Friday, I'm in love

                  Träden har blivit så pass fina att man måste fotografera dom en efter en.
Har frusit till glass några gånger i sträck. Men har också hunnit njuta av värmestrålar emellanåt, med ett musikhäfte, gitarr och vänner. Synd att vi alla är så usla på att spela bara.
Ni vet känslan man får när man ser att ens favoritmat serveras i skolan ... Den känslan fick jag uppleva idag.
Pasta med kycklig/skinksås = mumms. Namnam.
Och som tur var köpte Linnéa en chokladboll för mycket som jag fick äta upp. Det är fredag det!
Idrotten var förvånansvärt rolig. Tränade på olika samarbetsövningar. Ett av mina hemliga intressen. Men varför ska killar ha så svårt för att samarbeta? Därför segrade vi tjejer rätt rejält ett flertal gånger.
Fina fredag...
När jag bytt om till lite fräschare kläder och sagt trevlig helg till everyone, fanns det inte mycket att göra längre. Fick en liten, liten pratstund med Victoria innan jag klev in i bilen och hälsade till pappa.
Sen blev det tyst.
Är helt slut.
Har varit lite snurrig ett bra tag nu.
Jag vill egentligen inte få ut nåt mer. Är nöjd och belåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0