har slitit ut så många skor i en stad där inte någon längre bor

Hejsan eftermiddagsläsare ! Mitt mål är att skriva 3 inlägg om dagen. morgon, middag och kväll. Hoppas att det blir av också. Är inne på dagens andra. Det går inte längre att mmsa/smsa hit p.g.a nya funktioner. Men som plåster på såret går det att ladda ner blogg.se appen och skriva där. Det är ungefär det jag gör nu. Nackdelen med appen är att den är beroende av Internet ... precis som jag alltså. Trevligt kompis :) Ska åka och äta vilken sekund som helst. Men är inte ett dugg hungrig. Har druckit morotsjuice med annat gott i och ätit mixade nötter till det.                               
                                                                                                                        Så sent som nu säger jag att Rosa fyllde sju år igår. Lovade massa fint folk att hälsa henne grattis, men det blev lixom aldrig av. Dumt av mig. Fast för ett gammalt marsvin som hon, så tror jag inte att hon skulle bry sig något större. Men jag älskar henne såklart. över allt annat skulle man kunna tro. Nää jag älskar en hel del där ute med. Mycket. Ska inte byta samtalsämne när jag väl har avslöjat en grej. Den andra grejen jag tänkte på var att Linnéa tog mig med till Ku, där alla konfirmander och ledare hänger. Igår var jag en av dom. Eller nåt där mittemellan. För jag är varken ledare eller konfirmand. Det var fint. Och det var sista gången. Och mina så kallade "mobilinlägg" blir alltid längre än vad som var meningen från början.Fast det är bara bra enligt mig. Ta hand om er allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Snabbmat funkar när det krisar eller man är iväg. Och jag tycker det kan vara gott också, men ingen favorit. Får jag välja ska det vara vanlig husmanskost eller lite góurmet liknande mat.

2012-09-23 @ 15:56:57
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0