vad är klockan?

 
Ställde om mobilklockan igårkväll, men den tänkte visst samma sak.
När jag vaknade visade den 06:08. Man ba: Fan, jag måste typ ligga kvar i två timmar till.
Menmen, så var det inte.
Klockan var åtta över sju.
Farliga grejer det där! Jag höll nästan på att kissa ner mig. Nästan.
 
Nu är läget lugnt. Lite småhungig bara.
 
Vill starta en ny blogg. Nu! Men det får vänta tills nästa år.
Jag gillar denna bloggen, men ni vet säkert själva hur hopplöst det är att bo kvar på samma gamla ställe utan att bry sig om att städa.
Typ sådär känns det.
 
1/1 2013  Tänker jag skapa ett andra bloggkonto och ny blogg.
Fast 12/12 2012  är också nåt jag funderar på. Det är speciellt.
 
Aja, ska äta frukost om en stund.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0