These days are strange, it's true There's not a thing that I would change No mistakes that I'd undo

Är det bara jag och Lala som gillar synen av nappar på marken?
Morgonkaffe är en annan sak jag gillar. Det var nåt jag upptäckte idag.
Dagen har varit bra. Tillräckligt bra för en tisdag i höstrusket.
Missade i och för sig första torpbussen och råkade ut för en tio minuter lång kö i tunnlarna.Och där satt jag i mörkret.
Började fantisera om hur det skulle gå till om det varit en skräckfilm.Juste, jag behöver filmidéer till skolarbetet.Jag ska försöka lägga hela min kraft och kreativitet på den uppgiften.
 
Äntligen äger jag bbcream!
Köpte den och några julklappar till fina vänner.
Är inte klar dock. Har massor att köpa innan jul.
Men det smartaste är att vänta med att köpa till sig själv tills efter jul när man ser hur priserna rasar i miljoner och triljoner.
Men jag har verkligen svårt för att låta bli att pilla på dessa fina höstplagg.
Provade ett flertal goa kläder och skrev upp dom på önskelistan istället.
Då är det bara att vänta tålmodigt på december månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0