Pang på och tack för kaffet, stig in och välkommen. Kalendern visar måndag men vi lever lördag kväll

Nämen hej!
Det är såhär, att jag mår bra och allt det där.Och om sanningen ska fram:(vill du ligga med mig då , om sanningen ska fram)(vill du ligga med mig, VILL DU LIGGA MED MIG DÅ ?)
Hursomhelst är veckans schema fullbokad, tyvärr.Fast det kanske bara är bra, då ni får smaka på mina intressanta aktiviteter och inte bara plugg-och-skola-tjat.
Måndag: Alla nior såg på "Simon och ekarna" på muséet klockan 13:00-1500.Kl 17 - Utvecklingssamtal!
Tisdag: plågas med epilatorn.
Onsdag: Ett hopp om praoplats på UP.
Torsdag: Badhusbesök med 9.b och spinning med Viccan och Néa.
Fredag: Fritt ----
Lördag: Gymnasiemässa på torp med vänner och bekanta.
Söndag: Hos mormor.
Ska försöka peta in en tid hos frisören någon dag.
Jag känner mig otroligt nöjd nu när alla julklappar är färdigköpta och inslagna.
See ya :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0