Med penseldrag, är bläcket kvar. Men sidan är tom när jag vänder blad

Förra inlägget vill jag be om ursäkt för litegrann.Förlåt för att det väckte hatkänslor hos många unga tjejer.
Men det är en rätt så intressant diskussion eftersom det kan leda till precis vad som helst.
Det verkar som om dom som håller med mig har barn själv.
Hm.. Känner mig gammal. Men det gör inget!
Jag hoppas att ni förstår att jag inte menar något illa med det jag skrev. Ni har rätt i det ni skriver.
Från och med nu tycker jag att vi lämnar den bubblan
Jag saknar min kille, mina vänner och vardagstressen som jag inte har påträffat på över fyra långa (fast bra) dagar.
Har byggt upp en relativt bra relation med läroböckerna under helgen. Kommer tillbaka en aning klokare i alla fall.
och vet ni vad!? :-D
Solsidan Säsong 3 börjar om någon minut. Fatta om jag sitter bänkad framför teven xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0