Händerna upp i luften

Tror du att du och jag kommer att sova gott inatt?
Tror du att du och jag kommer att stänga sätta mobilen på laddning den här kvällen?
Även om vi inte vill.



Har varit social med två facebookvänner som jag inte känner. Det är så trevligt så jag tror jag dör.
De två personerna fick mina tankar att spruta ut som min mun brukar göra meningar ifrån sig när jag är flummig, så jag vill skriva mer.
Ni vet hur det är att inte kunna sluta...


Jag har kommit fram till att mina diskussioner med folk jag skriver till, kan bli både långa och intressanta.

Vem har sagt att man inte alltid kan kommunicera på detta sättet?!
Det passar mig.

Ja, jag ska definitivt öva på att tala mer.
Och idag sjöng jag mer än vad jag pratat. Härligt!


Godnattkramar och pussar! :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0