Blundar du, tittar jag

amandas_20429869 (MMS)

Hej. Det har varit en helt vanlig tisdag. Slitsamt är det aldrig numera. Jag fick inte göra om mitt Hemkunskapsprov eftersom jag redan fick höga poäng, så jag spenderade den lediga tiden i Tims knä och hade det mysigt. Men även om jag lyckades få bäst resultat på hemkunskapsprovet så var jag bara ett poäng ifrån ett A på spanskaprovet ... Det är väldigt frustrerande ska ni veta. Åh nej, jag menar inte nåt med att skryta, för jag är inte alls på humör för att göra er avundsjuka. Men en sak är säker - min header är mycket snyggare än eran! Det var Janina som gjorde den åt mig i söndags. Och nu har jag fått blogglusten tillbaka. I'm back ! Ska bara försöka börja med daglig uppdatering så fort jag kan. Veckan är lång och rätt fullproppad för min del. Dessutom känns det inte helt fel att konfirmeras på lördag. Buenos tardes -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0