Saknade te havs

Jag måste skriva om mitt slut
Du läser mig som en öppen bok Men ju mer du läser desto mindre vill du veta

Lämnar Sverige vid Vinga

Ingen tid för ceremonier. Bandet spelar vår låt och det låter bedrövligt kasst     

Vi två är saknade te havs

Och vågorna dom kraschar över
Dig och mig
Vi två är saknade te havs
Vi tar oss upp en vacker dag
Du och jag


Jag orkar inte fly längre

Det är andra som rusar nu
Och det är för dom jag sjunger det här ikväll



Stod med ryggen mot väggen när jag träffade dig

Först böjde den sig och sen rämna den
Ja, även fuck-ups har ett val dom gör
Och rätten att ge upp för nån E den sista rätt man har                              

Vi två är saknade te havs

Och vågorna dom kraschar över
Dig och mig
Vi två är saknade te havs
Vi tar oss upp en vacker dag
Du och jag

Djupare och djupare

Det finns ingen väg tillbaks
Djupare och djupare                    

Vi två är saknade te havs

Och vågorna dom kraschar över
Dig och mig
Vi två är saknade te havs
Vi tar oss upp en vacker dag
Du och jag                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0