Det går en vind över vindens ängar, Det fladdrar till I en tyllgardin. Och jag ska skriva en sommarvisa Med sol och blomdoft I melodin.

Hej och Godmorgon.
 
Jag vet inte hur jag mår idag. Tog en spruta igår som gjorde ont. Men jag åt jordgubbar och drack smoothies, så jag klarar mig säkert från förkyldningen som var påväg att spricka ut.
Ikväll är Norlie & KKV i Vänersborg,
Ulrik  Munther i Göteborg.
Och jag är nånstans däremellan. Det fanns absolut ingen som kunde köra mig dit! Livet är inte rättvist.
 
Men oj då vad solen skiner ute! Nu blev jag lite gladare.
 
Förresten, sims 3 är inte så pjåkigt. Ska nörda lite till innan jag skriver nästa inlägg. Måste göra en blogg till Justyna kom jag på nu... hm....
 
                   

Kommentarer
Postat av: Miranda

Nawe...... Så söta man kan vara då...... <3 :)

2012-08-16 @ 12:31:12
URL: http://mirandauknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0