all day, all night. All day, all nigt (?)

mms_img331004976 (MMS)

Känslan man får när man skrivit ett långt blogginlägg och det raderas innan man hunnit bli klar med det. Arrghh. Har ingen lust att skriva det igen, men vad gör man hela vägen till Trollhättan? Inte för att det är så långt dit egentligen. Känner mig som en konstig varelse just nu, när jag endast har Justin Bieber låtar att lyssna på. Håkan Hellström, Ailucrash och Johan Palm är vanligtvis min stil. Fast Justin är bra, oavsett hur avskyvärd den kombinationen låter. He. . Ingen film så långt mitt öga kan se tyvärr. Men om jag bara laddar mobilen en stund, så har jag något att göra ikväll. Fredagsmys som det kallas. Trevlig helg allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0