Be a lover , not a fighter . But always fight for what you love

Internet är något man kan bli fullstädigt förbannad på. Elller, egentligen är det inte internet man hatar. Det är när det försvinner.
Internet, jag tror jag älskar dig! Var så snäll och lyssna på mig en stund.
Jag är beroende av dig kan man säga. Både när det gäller fritid och skola.
Mitt mobilinternet tar kol på blogg.se appen, så därför hatar jag dig.
Wi-Fi nätverket här hemma funkar inte som det ska i mitt rum.
Wi-Fi hos Charina är fantastiskt bra på vardagarna. Jag älskar dig.
Men när man inte har tillgång till internet då? Vart ska känslorna ta vägen?
 
 
FÖRLÅÅÅÅÅT SÅ HEMSKT MYCKET! Har varit hos mormor under julen. Där var internet mitt största problem. Är äntligen hemma igen. Men det innebär många utbrott på Wi-Fi nätverket som inte räcker in till mitt rum. Det är så jävla störande!
Men annars mår jag väl bra.
Var i Götet med Lala och Cece igår. Det var nice. Fyndade tre helt fantastiska fynd på myrorna! Nämligen två ursöta linnen, en tröja och min favoritbok just nu (Syskonkärlek - Katarina Von Bredow).
Min mamma blev inte så jättehappy men jag hoppas hon tillåter mig att åka dit oftare. Myrorna är nog min nya favoritaffär. Inne på Gina var det proppat med folk, så jag ger affären hellre en chans efter mellandagsrean.
Ska köpa ny dator. SPÄND :D
 
God dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0