Ta ett råd - åk tillbaka hem Mina ögon brann, när jag hörde det. Så jag stal en bil för inga bilar gav lift tillbaka

Dagarna går och går utan att det leder till något. Nu ljuger jag. Det leder visst till något, värt att notera!
Det närmar sig påsk. Påsklovet har jag längtat efter länge, känns det som.
Jag och Cece har spenderat några tekniklektioner åt att bygga en bro. Tycker att den blev lite för snygg för att inte synas här.
Vad tycks?
 
David M har följt med mig på tre av tre (3/3) promenixer på två dagar. Finns det verkligen någon annan av mina vänner som lyckats med det förut? Skulle inte tro det, gubbar och gummor. Jag älskar er ändå ♥
 
Det här är ett tillfälle då jag bara måste få lyssna på Johan Palm. Jag måste må bättre snart. Kompisar och konversationer med främlingar hjälper mig att hålla det dåliga borta från tankarna. Tyvärr finns det hinder och nackdelar med det fina också. Min tid räcker nämligen inte till mig själv och mina studier. För att jag ska klara av detta måste jag säga rakt ut:
 
Jag är ledsen vänner, men det finna saker jag borde fokusera på. Jag kan inte ha hur många meddelanden som helst att svara på. Men jag kan inte heller låta dom stå orörda och så oskuldsfulla. Jag måste bara få tillbaka kontrollen och hitta en balans. Jag har både ont i huvudet och magen. Addera det med en förvirrande period. Svaret blir STOPP! Så jag stoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0