Jag saknar dig. Jag hatar dig. Jag saknar dig. Jag hatar dig. Jag saknar dig. Jag hatar dig. Jag saknar dig. Oh, jag hatar dig. Jag saknar dig, jag saknar dig. Jag hatar dig. Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig. Jag hatar dig. Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig.


I åratal har jag väntat på att få se jag saknar dig på en livs levande TV-kanal.
Nu har jag gjort det.
Jag kollade på den tillsammans med Glenn för en stund sedan, bara för att han har den lyxen att sätta på Viasat film. Jag har inte såna kanaler tyvärr.

Filmen är förfärligt bra för mig. Den får mig att känna. Och känslor är det bästa jag vet <3



Jag älskar dig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0