Ibland ser jag oss i en cymbalsplash eller i ljudet av en bilkrasch och hur jag dramapatetisk vid en stolpe, försöker säga nåt alldeles för stort.

Nu ska jag försöka låta positiv. Det borde inte vara så svårt när jag själv är en positivt tänkande tonåring. Eller så är det just det. Ordet "tonåring" hänger upp sig i den meningen. Jag ser fram emot att få slå på svt1 klockan åtta ikväll. Där ska Håkan uppträda och vara fin. Efter allsången stannar han kvar i sändning. Kan det här vara sommarens bästa tv-kväll? Ja, jag tror det.Ta och njut av den!
Påminn mig gärna om att jag ska utföra några yogaövningar innan jag vaggas till sömns. Jag behöver inte längre låtsas. Jag kände mig positiv inifrån och ut. Känner mig. Åh. Kände nyss. Längtar till vintern! :-D
Daaags att tacka och dra.Hej då. Ha en superfin dag!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0