And I'll be your hope when you feel like it's over. And I will pick you up when your whole world shatters. And when you're finally in my arms. Look up and see love has a face.

Mitt hem ligger inte så långt ifrån torp köpcentrum, vilket jag avgudar. 30 minuter till fots är vägen emellan.
På sommaren är det en välbesökt promenadväg för mig.
Mina bästa vänner, av den galna och barnsligt roliga sorten (Lala, Cece, Ai) , träffade jag på torp igår. Jag hade nästan glömt att vi kan ha så roligt! Det är en trygghet att veta att vi aldrig riktigt växer ur våra barnsben. Aldrig tidigare har Ikea varit så roligt!










Helt knas, jag vet. Men det där gjorde vi på vårat eget unika sätt. Är stolt över oss.

Inget av det som måste inskaffas köptes igår, så jag fick gå tillbaka till plan 1 idag istället. Gick för det mesta runt och kollade.
Jag ångrar mitt köp av en för liten tröja. Den var i och för sig på rea men det var inget jag behövde alls. Ni vet nog själva hur det är att leta bland reavarorna:
"Oj, vad billigt, den måste jag köpa!"
Don't do that again! Not me, anyway.
Ångrar mig djupt.
Däremot blev jag helt-okej-nöjd med mitt andra köp. Det var en tunn, tunn skjorta typ.

Imorgon är det tid för gym med fina gumman igen.
Mycket på en gång ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0